مدالی دیگر برای سنگین وزن ایران؛امیررضا معصومی شش طلائه شد!

امیررضا معصومی با غلبه بر حریف بلغار خود، ششمین مدال طلای جهانی اش را این بار در آلبانی و کشتی زیر 23 سال جهان به دست آورد.

خبرگزاری تسنیم، بعد از کسب نشان برنز وزن 61 کیلوگرم از سوی ابراهیم خواری و طلای 92 کیلوگرم توسط امیرحسین فیروزپور، امیررضا معصومی سومین نماینده 5 وزن اول ایران بود که برای کسب نشان در مسابقات جهانی زیر 23 سال در آلبانی، روی تشک آمد.

معصومی که پیش از این در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید، صاحب 5 نشان طلای جهانی شده بود، برای رسیدن به ششمین طلای جهانی اش که در واقع دومین طلای رده سنی زیر 23 سالش محسوب می شد، به مصاف آلن خوبولوف بلغارستانی رفت.

امیررضا معصومی روز گذشته پس از یک دور استراحت، با سه نتیجه مشابه 10 بر صفر کومار آنیروده از هند، عبدالله کوربانوف از روسیه و لوکاس استوددارد از آمریکا را برده بود، در فینال این رقابت ها هم بدون اینکه امتیاز از دست بدهد، با نتیجه 11-صفر از سد حریف گذشت تا با کسب 41 امتیاز  قهرمان زیر 23 سال جهان شود.

ایران فردا (6 آبان) نیز با مهدی یوسفی و مهدی حاجیلوئیان شانس کسب دو نشان طلا و با علی مومنی، عباس ابراهیم زاده و علی خرمدل شانس کسب سه مدال برنز را در 5 وزن دوم خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

captcha